Regulamin ogólnych zasad rezerwacji i pobytu klienta pełnopłatnego w Marta Medical w Połczynie Zdroju
Spis treści:
1. Ogólny cel działalności
2. Zasady rezerwacji pobytu (Zgłoszenie pobytu)
3. Zasady wpłacania zadatków/ zaliczek
4. Warunki Płatności
5. Zasady zachowania rezerwacji
6. Zasady rezygnacji z pobytu, skrócenia lub przerwania i zwrotu zaliczki
7. Zasady przyznawania kart rabatowych
8. Prawa Gościa i obowiązki Gościa
9. Odpowiedzialność
10. Reklamacje
11. Pozostałe uwagi
1. Ogólny cel działalności
1.1 Głównym celem Marta Madical w Połczynie Zdroju, zwanym dalej Marta, jest zapewnienie Gościom hotelowym / Kuracjuszom odpowiednich warunków wypoczynku leczenia i rehabilitacji.
1.2 Zasady wydawania zabiegów w Zakładzie Przyrodoleczniczym w Marta Medical (Załącznik nr 3).
2. Zasady rezerwacji pobytu (Zgłoszenie pobytu)
Dokonanie rezerwacji i przebywanie w Marta Medical jest jednoznaczne z przyjęciem i akceptacją Regulaminu ogólnych zasad rezerwacji i pobytu w Marta Medical w Połczynie-Zdroju określonych poniżej.
2.1 W Marta Medical zgłoszenie pobytu niezależnie od jego rodzaju wiąże się z koniecznością dokonania rezerwacji i wpłaceniem zadatku (zwanego zamiennie zaliczką) w ciągu 3 dni od momentu dokonania rezerwacji.
2.2 Rezerwacji dokonać można telefonicznie, osobiście w siedzibie Marta Madical przy ul. Zdrojowej 1/2 w Połczynie Zdroju (78-320) , drogą mailową bądź korzystając z modułu rezerwacji na stronie internetowej.
2.3 Rezerwacja wstępna
Rezerwacja wstępna uznana jest za obowiązującą po ustnym bądź pisemnym potwierdzeniu (potwierdzenie rezerwacji wstępnej- Załącznik nr 1) jej przyjęcia przez pracownika Marta Medical. Rezerwacja wstępna nie gwarantuje stronom wykonania umowy a jedynie wstępne zarezerwowanie pokoju do czasu wpłaty zadatku (zaliczki). Gwarancja wykonania umowy następuje po wpłaceniu przez dokonującego rezerwacji zadatku w terminie i kwocie określonej przez Marta Medical w rezerwacji wstępnej.
2.4 Rezerwacja gwarantowana*
W przypadku wpływu na konto Marta Medical kwoty zadatku Zamawiający otrzyma potwierdzenie rezerwacji gwarantowanej- Załącznik nr 2 (droga mailową lub pocztą) wraz z fakturą VAT dokumentującą dokonana wpłatę.
*podanie adresu e-mail wiąże się jednocześnie z wyrażeniem zgody na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną.
3. Zasady wpłacania zadatków/zaliczek
3.1 Po dokonaniu rezerwacji Gość zobowiązany jest do wpłaty zadatku w wysokości 20% wartości świadczonych na jego rzecz usług w terminie określonym w potwierdzeniu rezerwacji wstępnej. W tytule przelewu/wpłaty należy podać imię i nazwisko osoby na rzecz której dokonywana jest rezerwacja oraz terminu jej pobytu. Jako potwierdzenie wpłaty zostanie niezwłocznie wystawiona oraz przesłana Faktura VAT zaliczkowa. W przypadku wpłaty zadatku w kwocie niższej niż wynika to z potwierdzenia rezerwacji, Zamawiający w celu otrzymania rezerwacji gwarantowanej będzie zobowiązany dokonać dopłaty zadatku do wysokości ustalonej w umowie. W przypadku wpłaty wyższej kwoty niż wynika to z potwierdzenia rezerwacji wstępnej, kwota ta zostanie zaliczona w całości na poczet realizowanej usługi a faktura zaliczkowa potwierdzająca dokonana wpłatę zostanie przesłana Zamawiającemu.
3.2 Pozostałą należność wynikającą z zamówionych usług Gość powinien uregulować w dniu przyjazdu do Marta Medical gotówką lub karta płatniczą w recepcji względnie przelewem bankowym na rachunek bankowy (w tym przypadku opłata podlega stwierdzeniu na podstawie okazanego dowodu wpłaty).
3.3 Marta Medical zastrzega sobie możliwość rozwiązania umowy z Gościem, którego wpłaty określone w pkt. 3.1 i 3.2 nie zostały wpłacone w wyznaczonym terminie. Jest to równoznaczne z anulowaniem rezerwacji.
4. Warunki Płatności
4.1 Wszelkie opłaty za usługi świadczone przez Marta Medical powinny być realizowane w miejscu siedziby, bądź na wskazany rachunek bankowy:Nazwa banku: Bank Spółdzielczy w Płońsku Konto nr : 84 8230 0007 2003 0000 0986 0001
4.2 Ceny świadczeń dla gości są cenami umownymi i zawierają podatek od towarów i usług.
4.3 Gość zobowiązany jest także do uiszczenia w dniu przyjazdu opłaty uzdrowiskowej za każdy dzień pobytu w wysokości ustalonej przez Urząd Miasta i Gminy Połczyn-Zdrój obowiązującej w danym roku.
5. Zasady zachowania rezerwacji
5.1 W przypadku nie zgłoszenia się Gościa w recepcji Marta Medical w dniu rozpoczęcia pobytu (tj. w dniu na jaki dokonana została rezerwacja) rezerwacja potwierdzona przedpłatą zachowywana jest do rozpoczęcia kolejnej doby hotelowej. Rezerwacja bez przedpłaty usuwana jest z systemu hotelowego o godz. 12.00 dnia następnego.
5.2 W przypadku skrócenia pobytu podczas jego trwania nie ma możliwości zwrócenia kosztów za niewykorzystane pokojonoce.
6. Zasady rezygnacji z pobytu, skrócenia lub przerwania i zwrotu zaliczki
6.1 Gość ma prawo do rezygnacji z pobytu, z zastrzeżeniem, że w zależności od czasu zgłoszenia rezygnacji może utracić wpłaconą przez siebie zaliczkę/zadatek , która potrącana jest na rzecz Marta Medical, celem rekompensaty poniesionych kosztów. Wysokość utraty zaliczki określają poniższe zasady: (od 6.2 do 6.8)
6.2 Rezygnacja z pobytu jeśli wiąże się ze zwrotem zaliczki/zadatku wymaga pisemnego zgłoszenia, przekazanego pocztą, drogą mailową lub faksem.
6.3 Niezależne od terminu rezygnacji z zamówionego pobytu w każdym przypadku zwrotu wniesionej zaliczki potrącana jest na rzecz Marta Medical kara umowna w wysokości 100,00zł (sto złotych 00/100) za każdą zgłoszoną i potwierdzoną rezerwację gwarantowaną.
6.4 W przypadku zgłoszenia rezygnacji w terminie krótszym niż 31 dni przed rozpoczęciem pobytu w Marta Medical zwracana jest wniesiona zaliczka pomniejszona o wysokość kary umownej, o której mowa w pkt.6.3.
6.5 W przypadku rezygnacji z zamówionego pobytu w terminie do 30 dni przed rozpoczęciem pobytu wpłacona zaliczka nie podlega zwrotowi.
6.6 Gość ma prawo do zmiany ustalonego wcześniej terminu pobytu, potwierdzonego zaliczką, z zastrzeżeniem że zmiany takiej bezpłatnie i bez utraty wpłaconej przez siebie zaliczki dokona w terminie do 10 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia pobytu. Wpłacona zaliczka, bezwzględnie musi zostać wykorzystana w terminie do 12 miesięcy od daty pierwszego planowanego pobytu. Jeżeli zaliczka nie zostanie wykorzystana w tym terminie przepada na rzecz Marta Medical.
6.7 W przypadku skrócenia pobytu lub jego przerwania w trakcie jego trwania, Marta Medical nie zwraca kosztów jednostronnego odstąpienia od umowy.
7. Zasady przyznawania kart stałego klienta
7.1 Każdy Gość, który skorzysta z pełnopłatnego pobytu/pobytów w łącznej ilości minimum 21 dni, ma prawo do otrzymania „Karty Stałego Klienta”.
7.2 Karty Stałego Klienta przyznawane są automatycznie podczas pobytu następującego po pobycie kwalifikującym do przyznania karty. Pobyt ten objęty zostanie także przewidzianą zniżką. Karta nie ma zastosowania w przypadku pobytów promocyjnych i ofert specjalnych.
7.3 Szczegółowy zakres uprawnień związanych z Kartą Stałego Klienta określa Regulamin Przyznawania i Użytkowania Karty Stałego Klienta, stanowiący Załącznik nr 4.
8. Prawa i obowiązki Gościa
8.1 Gość ma prawo do korzystania ze świadczeń oferowanych przez Marta Medical zgodnie z ofertą.
8.2 Gość ma prawo do zgłoszenia w recepcji Marta Medical wszelkich uwag i sugestii dotyczących pobytu, a także do otrzymania koniecznej pomocy i opieki.
8.3 Gość zobowiązany jest do przestrzegania ustalonej przez Marta Medical doby hotelowej, która trwa od godz. 14.00 do godz.10.00.
8.4 Gość zobowiązany jest do przestrzegania na terenie Marta Medical przepisów związanych z bezpieczeństwem pożarowym, oraz przepisów porządkowych.
8.5 Od momentu rozpoczęcia pobytu Gość zobowiązany jest do stosowania się do wskazówek przedstawicieli obiektu, które umożliwią realizację pobytu.
8.6 W razie naruszania przez Gości w sposób rażący, uporczywy lub zagrażający zdrowiu i życiu innych Gości ustanowionego porządku Marta Medical ma prawo rozwiązać w trybie natychmiastowym umowę z niestosującym się do określonych zasad porządkowych Gościem, oraz obciążyć go kosztami powstałych z jego winy szkód.
8.7 Gość przebywający w obiekcie odpowiedzialny jest za sprzęt stanowiący wyposażenie pokoju. W przypadku jego uszkodzenia ponosi odpowiedzialność finansową.
8.8 Gość jest zobowiązany do zwrotu wydanego w czasie meldunku klucza do pokoju. W przypadku jego zgubienia Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 50,00zł (pięćdziesiąt złotych 00/100).
8.9 Gość jest zobowiązany do zgłaszania w recepcji wszystkich odwiedzających go w obiekcie osób nie będących Gośćmi Marta Medical, którzy mają obowiązek opuścić obiekt przed godziną 22.00.
8.10 Gość zobowiązany jest zgłosić się w recepcji obiektu w dniu zakończenia pobytu w celu dopełnienia formalności wymeldowania (tj. odebranie pokoju, zwrot wydanego klucza).
8.11 Osoba pozostająca w pokoju po godzinie 10.00 zostanie obciążona opłatą za rozpoczętą kolejną dobę pobytu hotelowego, wg. cennika Marta Medical. Istnieje możliwość za uprzednią rezerwacją i w przypadku wolnych miejsc przedłużenie doby hotelowej do godziny 18:00 za dodatkową opłatą wynoszącą 50% obowiązującej stawki za dobę pobytu hotelowego.
9. Odpowiedzialność
9.1 Marta Medical nie ponosi odpowiedzialności za wady, bądź niewykonanie usług, które były oferowane przez podwykonawców (min. imprezy fakultatywne, wycieczki, wynajęty samochód).
9.2 Mart Medical zastrzega sobie prawo do niedokonywania zwrotów wartości świadczeń niewykorzystanych w części lub w całości z przyczyn leżących po stronie Gościa.
9.3 Marta Medical ponosi odpowiedzialność (wyłącznie) za rzeczy wartościowe należące do Gości i złożone do depozytu.
9.4 Marta Medical zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji w każdym czasie przed jej rozpoczęciem z powodów niezależnych od niego zdarzeń losowych. Zobowiązany jest wówczas do złożenia oferty zastępczej lub zwrotu uiszczonej należności.
10. Reklamacje
10.1 Uwagi i reklamacje związane z zakwaterowaniem, wyżywieniem, oraz innymi usługami świadczonymi przez Marta Medical należy zgłaszać bezpośrednio po stwierdzeniu podstaw do ich zgłoszenia do przedstawiciela obiektu, który jest zobowiązany do zbadania zasadności złożonej reklamacji.
10.2 Ewentualne reklamacje nie mogą mieć wpływu na termin pobytu i wysokość płatności.
10.3 Reklamacje będą rozpatrywane i rozwiązywane indywidualnie, o sposobie załatwienia sprawy Gość składający reklamację zostanie poinformowany. Reklamacje stwierdzone w trakcie pobytu a zgłoszone po jego zakończeniu nie podlegają rozpatrzeniu.
10.4 Roszczenia wobec Marta Medical przedawniają się po upływie 6 miesięcy od dnia zakończenia pobytu.
11. Pozostałe uwagi
11.1 Kosztowności, papiery wartościowe, oraz rzeczy mające wartość naukową i artystyczną należy deponować w recepcji.
11.2 Zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami na terenie obiektu obowiązuje „cisza nocna” od godz. 22.00 do 6.00 z wyłączeniem imprez organizowanych przez Marta Medical.
11.3 W przypadku stwierdzenia w pokoju Gościa nocujących osób, za które nie wniesiona została stosowna opłata obiekt może zastosować, karę umowną w wysokości 100% opłaty zgodnej z obowiązującym cennikiem.
11.4 W pokojach obowiązuje całkowity zakaz używania urządzeń mogących stanowić zagrożenia dla zdrowia i życia Gości ( w tym grzałek elektrycznych).
11.5 W pokojach obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia. Palenie dozwolone jest wyłącznie w specjalnie do tego wyznaczonych miejscach. Za nieprzestrzeganie zakazu palenia w pokoju hotelowym Gość zostanie obciążony karą pieniężną w wysokości 250 zł w celu pokrycia kosztów odświeżenia pokoju.
11.6 W obiekcie obowiązuje zakaz wynoszenia jedzenia i naczyń z jadalni i baru.
11.7 Pokoje znajdujące się w Marta Medical nie są przeznaczone do sporządzania posiłków.
11.8 Do obiektu nie są przyjmowane zwierzęta.
Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umów o świadczenie usług udzielanych w Marta Medical i zostaje udostępniony do wiadomości Gości poprzez Internet na stronie www.sanatoriummarta.pl i na tablicy ogłoszeń, wywieszonej w recepcji Sanatorium oraz wydawany na życzenie dla każdego Gościa.
Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności. Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez MARTA SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Zdrojowa 1/2, 78-320, Połczyn-Zdrój Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w .